tisdag 11 november 2008

Wiho finally har jag skaffat blogg & jag ska verkligen försöka skriva så fort jag får tillfälle. Har under en väldigt lång tid funderat varför jag inte redan är en bloggare.. Helt absurt egentligen.
anyway, here it goes. Mitt första inlägg!
-----
Idag är det tisdag, jämn vecka, vilket betyder lång dag för Sp1b. Började med svenska som jag bokstavligen hatar. De är inte sjävla ämnet jag starkt ogillar, utan läraren. Vi skulle fått betygen till våra artiklar idag, gissa om vi fick de? svar:nej. Jag blir inte förvånad heller.
Det är en sak som stör mig något otroligt. Det var en i klassen som nämnde det idag. Vi elever får 100tusentals läxor och prov uppepå de som vi verkligen MÅSTE vara klara med på det utsatta datumet. Medan lärarna däremot, dom lovar att: nästa måndag får ni provresultaten! Måndagen kommer men med den så kommer också en ursäkt om att: nej jag har minnsan inte hunnit rätta alla era prov! Och sen är det inget mer med de.. Hm.. Jag stör mig iallafall enormt mkt på just den saken.
Jag överlevde svenska lektionen mot alla odds.
Sedan rullade dagen på ganska fort. Idrott vare idag också. Suck. Tisdagar är värsta dagen i veckan. Sedan hände de som aldrig hänt förr, JAG STUKADE TUMMEN!! Jag har Aldrig brytit något, inte ens stukat en finger. Men det är en första gång för allt. :( tro mig, de gör enormt ont. Och jag är väl halft handikappad nu för skälvklart vare höger tumme.. hm. Missar träningen imorn oxå, jag som verkligen behövde träna..
Efter skolan träffade jag linabejb&hannagummsan:) mkt trevligt, som vanigt. Gick en vända på stan sen drog dom:( tog bussen hem & var tvungen att gå i spöregnet en bit! Sen vare käk & nu sitter jag här. Försöker hitta på saker att göra för att slippa ta upp boken som jag måste läsa till Svenskan."kejsarn av portugalien" snälla ni, läs den inte!
Ska kila nu. Vi hörs imorn;)
& ja, jag tänker sno gossipgirls logga.

XOXO Madeleineee

Inga kommentarer: