torsdag 20 november 2008


Imorse klockan 4.44 vaknade jag med ett ryck. "shit, jag har försovit mig!" sen insåg jag att klockan bara var så mkt och jag kunde lugnt somna om igen. För att sedan vakna en timme senare dötrött. De va bara att pallra sig upp & göra sig klar för skolan. Sen var skola till halv 5 huh?! Sista lektionen är fan alltid kul, vi jobbar ingeting. sitter bara o tar fula kort på varandra. hehe. Efter skolan drog jag suss o basketmalin ner på staden inhandlade en kjol. Mkt bra. Drog mig hemåt och pluggade gärnet. (as usual) & nu är analysen klar! weii jag är så jävla duktig ibland:D plus att den blev skit bra. MVG here I come. nerå:) sen käkadejag , pratade i telefon typ hela kvällen. Sen nu sitter jag i sängen o överväger om jag ska sova eller sitta kvar ett tag till. Det skulle sitta fint med en kopp te nu(a) ska nog görat'

imorn ska jag ha balett på växhuset. haha vi får väl se hur de går! godnatt:)

puss på dig:)

XOXO/madelän

Inga kommentarer: