lördag 29 november 2008

Nu är jag back in the game. Det harvarit en händelserik vecka för Madeleine och ni ska få höra om varenda dag!
-----------------
Måndag
Idag vare skola som vanligt & träning. Var knappt med dock jag hade värsta magont, och de är de mest hemska jag vet. Jag har hellre migrän än ont i magen. Hur som helst så överlevde jag träningen och drog mig fort hemåt To my dad. Där var mina små bebisar också, åh jag har saknat dom så enormt mycket. Jag installerade mig så gott de gick, det står nämligen kartonger och grejer överallt. Flytten är om 12 dagar! I can't wait really. Ser fram emot de här väldigt mycket hoppas allt blir bra nu. Jag gjorde käk & sen vare plugget som gällde. Franskan = klar. Mycket bra Madeleine:) Vart väl sent, jag hade tänkt gått i lagt mig i tid. Men mobilen ringde.. och jag kunde inte slita mig. Halv 12 först somnade jag. Riktigt skönt.
Godnatt. Det var min Måndag XOXO/Madeleine

Inga kommentarer: