tisdag 18 november 2008


Nu sitter jag här iaf med en stor kopp te i handen. Klockan är kvart över 11 och jag har inte ens borstat tänderna än. Inte undra på att jag somnar av utmattning på lektionerna i skolan. Fast egentligen så är sömn överskattat. Tänk vad mycket man missar. Vi lever bara ett liv(?), så varför ödsla det på att sova bort tiden.
Jag ödslar min tid på att gå till skolan, vilket är helt onödigt enligt mig, plugga, (ännu mer onödigt), träna, vänner & fiesta. Dom tre sista är ju bara för underbara.
Glömde nästan. Min familj. Jag älskar verkligen min familj. Speciellt mamma & mina syskon. BEBISAR:( saknar tilde&engla så jävla mycket just nu.. usch, jag vill inte att de ska vara så här. Jag ska fan fixa till de! För våran skull. Ingen ska få ta mina småsystrar ifrån mig. Ni äger mitt hjärta.
Nej, nu måste jag sluta innan jag blir alltför känslosam. Ska försöka slita mig från datorn nu. Måste sooova. pussgodnatt.
my angels
XOXO/hammarström

Inga kommentarer: