onsdag 19 november 2008


Shulululu. Jag är riktigt stol över mig själv för minst 4 anledningar. För det första fick jag 21,5/28 på matteprovet. Ett klart VG, wei! Jag förstår verkligen de här med bråk nu, har fattat noll förr. Ett stort tack till min granne Lars som har stått ut & hjälpt mig. Du är en räddning i nöden. 2a grejen då, det är nämligen att jag klarade av en handvolt idag på träningen. Det tog faktiskt bara 3 veckor att klara av den där fjuttsaken:D men är så enormt stolt iaf. 3a saken är oxå träningsgrejer. Idag så var alla parkour(ingen aning om hur de stavas)killarna där samtidigt och vi tog hjälp av några starka grabbs som skulle lytfa mig. Och tro det eller ej men jag klarade av ett spagatlyft! Det innebär att jag sitter i spagat i luften hur coolt som helst!

4e och sista saken är att jag har skrivit enormt mycket på min svenska analys idag. Trots att jag är supertrött och allt så gjorde jag det ändå. Ibland får man kämpa på. Kom precis på att jag har självklart franskaläxa tills imorn. Vilken jag verkligen kommer göra, franska är lätt det roligasteämne just nu. Men de är nog bara för jag har världens gulligaste lärare Margareta:)

Resten av min dag då. Jo jag började tidigt, försov mig som vanligt. Jag måste verkligen gå och lägga mig i tid. A du ser, klockan är halv 11redan nu.. herregud! Slutade tidigt också, käkade skitlänge idag och väntade på Ida. Vi drog hem till henne och skulle "plugga" vart det nå plugg? nej, skulle inte tro de va;) satt och snackade och drack te. Jag glömde bort tiden och fick springa till bussen för att hinna till träningen i tid. Mötte sussipussi på skolan och hämta mina böcker också. Sen tränade jag till halv sex. Efter träning o allt drog mamma, jag o Conny till IKEA och inhandlade stuffs till mitt rum. Mkt snyggt. Jag var skitsur som vanligt när jag inte har ätit något på länge så efter IKEA åkte vi ner till stan och käkade på Red Chili mmmmm hur gott som helst. Jag tror bestämt att hela jag stinker curry nu men de skiter jag fullständigt i! Sen mot hemmet o pluggggggggga. O snart blire mer. French HEHE:)

Imorn äre mördardag! 8-16.30.. döddddA mig och jag menar de! Tur att de finns ögongodis på skolan:) syns o hörs imorn. PUSSPUSS

laddar upp en bild sen när jag går ner i spagat, skit tufft eller hur!


XOXO/madeleine

Inga kommentarer: