fredag 14 november 2008


Äntligen fredag&helg!

Jag sitter just nu i soffan och tankarna snurrar i huvudet. Vem kommer åka ut ur Idol ikväll?! Jag har ingen som hest aning. Jag hoppas verkligen att Johan&Kevin stannar kvar! Jag trodde aldrig jag skulle bli galen i Idol, men nu sitter jag här på fredagskvällen med en godispåse i ena handen & fjärkontrollen i den andra. Och så jag brister ut i ett enormt stort leende när Idol börjar igen. Just för tillfället är de "Fredag hela veckan", haha det går lite segt att skriva.
Skolan gick ganska snabbt idag, hade faktiskt matteprov. DET GICK SUPER BRA! Jag gjorde värsta uträkningarna t.o.m. Sen hade vi dans på slutet av dagen och idag va de hiphop. Det är skitroligt, men ganska svårt tyvärr. Efter skolan så gick jag förbi famor&farfar en stund. Dom håller på att göra om köket, kmr bli skitsnyggt!
Jag bestämde mig för en helkväll hemma idag för ovanlighetens skull. Min mamma vart iaf supergla' när jag sa de till henne. Vi har käkat tacos och kollat idol hela kvällen. Jag måste bara säga att jag älskar verkligen min familj!
Nej, nu ska jag göra te. Skriver igen efter Idol är slut. Får se om mina älsklingar klarar sig!
JOHAN KEVIN JOHAN KEVIN JOHAN KEVIN JOHAN KEVIN vvvvvv
XOXO/madeleineee

Inga kommentarer: