måndag 17 november 2008


Ny vecka, nya möjligheter.

Måndagar. Dont we just hate them? Definitivt värsta dagen i veckan. Hursomhelst, börjar 11 så de är ju skönt. Dagen gick enortm snabbt idag, skönt! Sen vare träning, gick super bra. Snart så sitter den, spagathandvolt. HEHE. Vi har börjat plandera inför julkalendern, herregud inför hela skolan. Jag som bestämde mig att jag INTE skulle skämma ut mig på Rudbeck. Aja, inte mkt att göra åt saken. Får skratta med alla.

Kom hem o käk sen fixa ÄNNU mer med mitt rum o jag kan meddela att nu är klart:D REsultatet vart huuur bra som helst. Är grymt nöjd. Och ja, jag Ska lägga in bilder sen. pallar inte ladda upp bara.
Jag har sagt tidigare att jag hatar, verkligen hatar svenska. Och på fredag ska en reflektion om "kejsaren av portugalien" vara inne hos mårten.. SUCK. Jag har inte ens börjat. Känns som att resten av veckan kommer bestå av plugg. Aja, jag går på Rudbeck så vad ska man göra:)
Nu ropar älsklingen. hehe, driver. Saknar min säng, de va faktiskt flera minuter sen jag låg i den. Vi hörs väl imorn eller nått.

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT-s

XOXO/MADELEINE

Inga kommentarer: