söndag 16 november 2008


Klockan 10 fick jag inte sova längre för min familj. "MADELEINNEEEE, FRUKOSTEN ÄR KLAR" *suck*, jag ville verkligen inte gå upp. Men upp skulle jag. Vi käkade värsta frukosten, mycket gott. Sedan åkte mamma till enköping & jag o Conny började tapetsera mitt rum. Från 11 till 5 tapetserade vi non stop. Vi var helt slut efter de.

Vi käkade och jag fixade mig sen fick jag skjus till Lina av mamma. Johanna var där oxå. Det kom en massa folk till Lina senare. Mycket lyckad kväll. Tack gummor, ni är världsbäst<3
När jag kom hem väntade älsklingen på mig i sängen. Oh, du är verkligen underbar. Lika fluffig varje kväll. Vaknade på älsklingen nästa morgon av att Conny borrade i mitt rum. Ännu en stor suck. Men de va bara att stiga upp o käka frulle snabbt. Sen började jag måla golvet. Snyggt vart d. resten av dagen gjorde jag inget spec.
Just nu glor jag på gossipgirl. kärlek till de. Imorn äre skola..
sweet sexi single. raorw
XOXO/madde

Inga kommentarer: