lördag 29 november 2008

Onsdag
Äntligen onsdag, lillördag. Det är faktiskt lillördag för mig på onsdagar. Skolan är bara till kockan 12, vilket är väldigt bra. Idag var den bara till halv 11 t.o.m. Käkade lunch med Ida sen drog vi till stan och tog bussen mot bjurhovda. Stannade vid centrum o mötte upp Viktor.. Senare på eftermiddagen drog jag mig till Ida vi pluggade lite & kollade topmodell. Vid halv 6 hämtade mamma & Conny mig så åkte vi till Nykvar på julbord. Satt och väntade i säkert 2 timmar tills vi kunde käka. Jag var hur hungrig som helst och det var hur gott som helst! Fatta julmat med lax, sill, potatis, köttbullar, prinskorv, jansons frestelse, rödbetsallad, revbensspjäll, julskinka, risalamalta, kladdkaka, chokladmousse, pepparkakor, ischocklad och julmust. Inte så svårt att förstå att jag blev proppmätt sen va?
Jag kom tyvärr inte hem förens vid 11 så jag var lagom trött. Gick direkt och la mig i sängen. slocknade nog på tre röda. XOXO/madde

Inga kommentarer: