torsdag 13 november 2008


Hallå. Jag överlevde torsdagen! Men vi fick sluta tidigare, en hel timme! Jag orkar inte snacka om skola hela tiden.

Jag drog en vända på stan efter plugget med mamma min. Inhadlade dessa converse, alla andra har så varför inte jag? Det har inte hänt så mkt mer idag. Jo! Nyss så drog min "mattelärare" Lars. Hehe, går lite dåligt i matte för min del & det är prov imorn. Då ringer man lars så kommer han & lär en subtrahera & så.. ni ser jag kan inte ens stava till skiten!
Mitt rum börjar arta sig nu. Mycket bra. Just nu ser de ut som skit men snart så.. ska till IKEA någondag framöver och inhandla sminkbord. Vart för besviken när jag såg att de inte fanns i mörkt trä. Bara björk, ek & mellanbrun.. aja mellanbrun är mellanbra:) Jag ska ladda upp en bild senare så får ni se en bild på mitt nuvarande crib'. Det är så grymt tråkigt att måla allt bara. Plus att de är ett väldigt stort rum(villejskryta) så det är en jävla massa ytor. Menmen de kommer bli skitsnyggt tillslut
Vad finns de mer att berätta. Min PauPau drar till fucking Åland i helgen. HA SÅ KUL:D jag vet att jag kommer ha kul. Imorn får vi se vad som händer, det lutar mot att bara vara hemma & ta det lugnt, kanske kika på film och mysa med min familj. Fast om jag är hemma så kommer jag få måla.. Vill inte! Men å andra sidan blire nog ful fart på lördag istället hoppas jag! Börjar nog hos en av mina änglar, tyvärr så kan inte våran jerry joina oss men hon får lycka till på danstävlingen!
Nej nu är klockan alldeles för mkt och jag är alldeles för trött för de här. Jag som går på rudbeck börjar ju 8a imorn:) åh älskade skola!(L)
men man har ju sitt ögongodis i skolan. raowr
XOXO/madeleine

Inga kommentarer: