onsdag 12 november 2008


Hejsansvejsan!

Den här onsdagen har gått väldigt snabbt, nästan lite fööör snabbt. Onsdagar är bästa dagen i skola. Börjar 8.00 med handledartid, vilket är helt onödigt eftersom ingen bryr sig om vad vi säger. Skippa den & låt oss sova ist. Skulle inte tro de va, för vi elever ska ju känna att vi "får vara med och bestämma". Oh, tack för omtaken..

Efter den lektionen ska vi egentligen ha svenska, men de slapp vi idag:D hade matte ist. Vet inte om de vart någe bättre för de.. Hur som helst hade matte i 2,5 timmar och som alla andra så älskar verkligen jag matematik. Kan sitta i timmar o bara traggla tal efter tal!......elller inte! usch. Vi överlevde iaf, mina älskade Sp1Bor!

Sedan vare snabbkäk & sen språk. Franska, de är faktiskt roligt. Har lärt mig mer franska på någon månad än vad jag lärde mig spanska på tre år. Haha! Tror ej spanska va min grej.

Nej nu ska jag sluta babbla så jeffla mkt.

Resten av min dag har väl bestått av Oscar & farmor&farfar. Greeeat:) Nu är jag tyvärr hemma, funderar på om jag ska börja måla eller plugga. Oh, mkt intressanta saker att göra. Fast nu slog de mig att min lilla tumme hindrar mig från den tråkiga målningen, det får helt enklet Conny sköta ikväll! Mamma ropar nu, måste kila till min otroligt intressanta analys av Röda Rummet. Kill me!

Imorn äre mördardag i skolan. 8-16.30 HERREGUD:(


XOXO/Madelusk

Inga kommentarer: