söndag 23 november 2008

Söndag. Jag hatar söndagar men den här har varit ganska skön. Vaknade riktigt sent, klockan halv 12 slog jag upp ögonen. Mamma & conny hade inte heller gått upp, blev nog lite hårt för dem igår. Alkohol är verkligen inte bra;) Vi kom hem vid 1 igår natt, tog taxi hem. För skönt! Jag slog inte ner ögonlocken förns halv 3 dock, en anledning till att jag sov länge? Resten av dagen bestod av städning & besök av mina älskade farföräldrar. Farmor hade bakat hennes kända äppelkaka. Jag gillar egentligen inte de men hennes är enormt god. Först ville hon ha tallris så vi gick en vända i skogen as mysigt. Det ser ut som på kort nu i skogen, riktigt vinterlandskap med snön o allt. Kom hem & fikade i flera timmar. Satt och pratade om Thailand o massa annat. Nu längtar man inte lite till Thailand. Som min lilla syster Engla säger "Talian" Åh jag kommer få träffa mina bäbisar imorgon! LÄNGTAR SOM FAN. Och pappa såklart, de va ett tag sen nu. Men imorn!:) Veckan som kommer är jag ganska busy. Imorgon äre träning sen hem & plugga. Tisdag ska jag plugga med elin&madde efter skolan(tillprovet) På onsdag är det träning igen och efter det ska jag på julbord i Nykvarn med mamma & co. Sen ta bussen hem & sova. Kommer vara enormt trött på torsdag! Oh torsdag 8-16.30.. Fredag går man ju till 4 & sen ska vi på middag hos Johansson's family sen äre klassfest!? Phu, kommer jag ens orka.. Plus att jag måste få in lite träffar med folk oxå. Tiden räcker knappt till! Men jag gillart' När farmor&farfar åkte hem så käkade vi. Efter maten fick jag ett ryck. Jag klippte mitt hår. Vilket jag verkligen inte skulle ha gjort.. Mamma kom till undsättning & hjälpe mig. Det var as lent o så men..LUGG! Oh herregud. Typ alla jag har sett passar faktiskt i lugg. Jag måste vara världens första människa som verkligen INTE passar i lugg. Jag menar, till och med min mamma skrattade åt mig. Då äre fan illa! Ska till ida imorgon och vi skippar första lektionen så hon ska hjälpa mig o finslipa frillan. HeHe hoppas de duger då iaf.
Snart ska jag kila & sova. Mycket skönt. Börjar inte för ens halv 1 imorn *host* äh. PUSS
there's something sexy about your voice
XOXO/MH

Inga kommentarer: