tisdag 18 november 2008


Nu äre kväll igen. & jag är väldigt trött. Skitkort dag i skolan hade idrott också, nå jävla konditiontest. Fyfan den är inte på topp iaf! Anyway drog som sagt till min mors jobb och fick ihop en hel handling faktiskt. Drog oss hemåt och käkade sen vart de en lång varmdusch. Jag älskar verkligen att duscha, de är min hemliga passion! Skulle helt klart kunna stå i flera timmar & koka sönder mig själv. de e najs.
Efter min älskade dusch vart de plugg, återigen plugg. Oh, jag har verkligen ingen tid till någonting annat. Är så himla stressad, fast jag jobbar bra under stress men just de här orkar jag verkligen inte göra. O de måste vara klart på fredag.. bara bita ihop o gilla läget.
Laddar väl upp en bild på rummet, klart. Bara möbler & skit som ska in nu!
Helt ärligt så blire sängen nu. Är cp trött. Godnatt folks!
du är som en fjäril. fin att se på, men svår att fånga
XOXO/maddis

Inga kommentarer: