lördag 22 november 2008

FREDAG
igår vare fredag. äntligen. äntligen idol:D nejdå jag vill inte framstå som en idolnörd nu men de är väl för bra. anyway, min dag igår såg ut följande:
skippa första lektionen. FÖR SKÖNT. sen vare seg dag tills dansen. hade 3 timmar balett, phuuu. de är skitsvårt&jobbigt, tro mig. efter de drog jag till my grandparents och checkade in nya köket. mkt snyggt måste jag säga! Sedan käkade jag&farfar sen fick jag skjuss till ida. ida var inte hemma men jag satt och moffade godis&chips till idol. måste verkligen lägga ner med skräpmaten. & tro det eller ej, johan palm, min johan. satt löst igår. jag höll väl på att få en hjärtattack. men han karade sig, måste säga att var dålig igår. han gjorde inte ett av sina bästa framträdanden men han är underbar ändå. GO JOHAN. efter idol bäddade ida&jag ner oss i soffan o kollade på "welcome to the jungle" haha va lite rolig faktiskt. sen somna vi skönt o sov fram tills halv 12. Vaknade, käka frulle sen hämtade conny mig. duschade, sen inte gjort någonting. väntar bara på att mamma ska komma hem så jag kan prata med henne..
nu ska jag väl deppa ännu mer.. få se vad som händer ikväll. viill självklart träffa mina änglar. men vi får se.. puss så länge. & en stor puss till ida oxå
im sorry
XOXO/m

Inga kommentarer: