tisdag 3 februari 2009

Tisdag

Idag så var det självklart skola för min del. Dock missade jag halva första lektionen. Whatever. Sedan flöt det på, lika "roligt" som vanligt. Efter plugget begav jag mig till gymmet! Tränade en hel timme och jag måste säga att det var riktigt skönt. Duschade osv. sen kom min mor och pick'd me up.
På gymmet började jag fundera. Jag, som tjej, är egentligen extremt glad att det finns tjemgym men ändå så väjer jag "blandgymmet"(?) Glada Oxen har tjejgym, kanske inte toppklass men ändå. Det är ganska drygt att först kämpa för kung och fosterland så att man blir alldeles röd i facet och skakar av ansträngning. För att sedan titta upp och se 2-3 killar som glor på en.. Inte så himmlans roligt. Men nu har faktiskt Jag själv valt det gymmet så det är bara att "stå ut". Ingen pina direkt, men lite generad blir man allt.. Inte för det syns just i det tillfället, men ändå..
Väl hemma så kröp jag ner i sängen i väntan på maten och fortsatte läsa min bok. Jag är redan på den andra boken i serien "Isfolket". Dem är lite gammaldags men handligen förtrollar mig! Jag är helt såld.
Efter x antal kapitell var maten klar och jag skulle ta mig upp ur sängen. Ah eller hur!! Gick sisådär kan jag meddela. Det var p.ga. träningsvärken! Haha. Det är roligt att få känna lite resultat av träningen.
Nu ska jag snart lägga mig i sängen återigen. Skööööönt.

Längtar till: Imorgon Mongoliska(elr vad det nu heter)
Längtar ännu mer till: HELG!

Inga kommentarer: