tisdag 10 februari 2009

Tisdag & Peace and Love

Idag vaknade jag med en hemsk huvudvärk! Ont i halsen hade jag oxå. Men duktigt som jag är, så pallrade jag mig till skolan ändå. Första två lektionerna var en plåga och till råga på allt skulle vi ha idrott.. Jag gick dit iallafall och som tur slapp jag. Jag kände att jag mådde tillräckligt dåligt för att inte klara av resten av dagen. Svängde förbi mammas jobb en stund sen tog jag bussen hem. Somnade nästan på bussen, tur att jag inte missa hållplatsen säger jag bara! När jag kom hem gjorde jag hallon/blåbär/banan smoothie och försökte kolla på "elisabeth - the golden age" men tröttheten tog överhand så jag somnade sött. Vaknade efter ett tag och satt mig, såklart, vid datorn. Ska gå ner till köket och fixa lite käk och dricka massa te snart!(L)
Nu till det mer intressanta stycket i min rubrik. Peace and love. Vi hade geografi då plötsligt amanda börjar skutta och blir alldeles ifrån sig. Det visade sig att Pete Doherty ska gästa P&L. Jag tänkte så här. Det där smset skickas just nu runt till massvis med folk runt om i landet och många får säkert panik att köpa biljett då! Jag smsade snabbt mammsen och bad henne köpa en biljett till mig. Och de gjorde hon! Jag behöver bara betala hälften! Tack mami:)
Nu ska jag, som sagt ner till köket och fjäska lite extra för mor min. Vi ses! pusss

There are many things that I would like to say to you But I don't know how

Inga kommentarer: