måndag 23 februari 2009

Sportlov

Conny(mammas man) fortsätter tjata och tjata på mig. Han anser att nu när det är sportlov så får man inte sitta inne hela dagarna och glo på film. Då ska man ut i spåren och "sporta"! Idag när han kom hem mellan sina ärenden så låg jag självklart i soffan och kikade på film.. Så efter sista gången han lyckades tjata så tog jag mig i kragen och gick ut och vandrade. Var ute nästan en hel timme med min bästa vän, ipoden. Låtar som "I feel like dying-Lil Wayne" och "Hurtful-Erik Hassle" spelades om och om igen.
Väl hemma så dröjde det inte länge tills den knackade på dörren. Jenny kom över! Var så extremt länge sen jag träffade henne.. hade ganska mkt catching up to do! Vi käkade och kikade på film. Mys!
Min helg har bestått av party, as usual. I fredags så åkte jag, Ida och Hanna hem till Olle på party. Det var riktigt roligt! Dock blev jag besviken på mig själv, kunde inte hålla mig ifrån partydrickan. EJ BRA! Och alkohol medför dumt beteende. Whatever, jag hade riktigt roligt iaf. Kirrade en sovplats hos Ida, med två andra personer.. Vilket var väldigt trångt. Vart inte mycket sömn för min del den natten iaf.
Lördagen. Dagen efter. Ja, det var verkligen D Dagen Efter. Vaknade iallafall, och åkte hem. På kvällen åkte jag till Catja. Henne var det oxå riktigt länge sen jag träffade! Vi åkte på fest på gryta, var väl sådär. Hade trevligt sällskap om tur var. Tog bussen hem och drack massa te.
Igår(söndag) gjorde jag absolut ingenting. Kikade på massa filmer och mös. Har blivit väldigt mysig av mig.
Nu ska jag sussa. Puss på er alla!

Inga kommentarer: