söndag 8 februari 2009

Helgen

Ännu en helg har passerat förbi, alldeles för fort. Men om jag summerar det hela så har det varit en super helg!
Sist jag uppdaterade så var jag hos amanda, vi skulle precis kika på melodifestivalen. Hur var det då? Jo, inget speciellt. Melodifestival liksom. Alcazar och Emilia gick dock vidare! Hejja Alcazar. När de var slut så begav vi oss mot stan för att inhandla en del nödvändigheter för kvällen. Jag köpte te. Jag har nämigen bestämmt mig för att bli "nykterist" igen. Jag har precis börjat träna seriöst och om man då dricker alkohol i slutet av veckan så förstörs en hel veckas slit på gymmet. Känns värt? Nej, inte det minsta! Och faktum är att jag kan ha kul utan alkohol. Som i lördags t.ex. Allt var som vilken fest som helst, jag var social, jag dansade, jag hade kul och jag drack(te). Måste medge att jag är lite stolt över mig själv, jag som har partat en hel del på sistone.. En sak att tillägga är hur bra jag mådde dagen efter. Jag brukar inte vilja öppna ögonen. Så fort man rör sig känner man den sprängande huvudvärken och törsten till tusen. Inte imorse, inte! Hur som helst, kvällen, som var hos Felicias pojkvän Carl, flöt på fint. Vid 2-tiden straplade vi iväg mot donken för några efterlängtade cheesburgare. Och mitt kort funkade ju, nej tyvär. "Visa kort endast" Åh, vart riktigt lack där! Vi begav oss hem mot amandas place ist. Juice o knäckebröd vs cheesburgare.. Ni förstår nog! Vi somnade sött efter allt prat om kvällen..
Vaknade relativt tidigt dagen efter och som sagt, så mådde jag prima! Min kära mor hämtade mig i det otroliga vinterlandskapet som v-ås förvandlats till under natten. Vi åkte hem och jag dök ner i historiaboken.
Klockan 5 åkte vi(jag,mamma,eva&sanne) till friskis och tränade. Jag var faktiskt riktigt duktig idag! Trött men duktigt. Så åkte vi hem och jag fastnade framför datorn..<3

Ursäkta mig, kan du stoppa ditt finger i min tekopp? (Eh, Varför då?) Jag har slut socker.

Inga kommentarer: