onsdag 11 februari 2009

Onsdag

Har precis krigat igenom en enorm hög av läxor. Dagen till ära hade jag

  • Franska glosor + text
  • Engelska glosor + text + check your reading
  • Geografi instuderingsfrågor. Prov nästa vecka!
  • Plus ett Nk arbete.. Har inte ens vågat läsa vad jag ska göra.

Den står prydligt och fint bredvid datorn nu. Jag är nöjd. Jag ska inte klaga! Det hjälper faktiskt inte. Det är bara för mig, och alla andra Rudbecksbarn, att acceptera att vi har valt V-ås kämpigaste gymnasium! Just nu så har vi faktiskt väldigt mycket plugg. Prov på prov och arbeten och läxor. Jag tror nog aldrig att jag kommer känna "Fan va chill de är nu". Eller något liknande.. Skitsamma. Vad har min dag bjudit på då.. hm... Började tidigt med geografi, sen klassråd, sen matte, sen språk. *SUCK* Något possitivt med dagen är iallafall att jag slutade 11.50! Drog mig snabbt till gymmet och körde ca. en timme. Var inte alls taggad idag. Men det var säkerligen för jag glömde vattenflaskan hemma och så var det dött på friskis. Tråkigt! Efter det så duschade och bastade jag. Åh att basta måste vara världens skönaste grej, efter duschen så klart. Att sitta i det varma, fuktiga rummet. Helst ska det vara mörkt och knäpptyst. Så sitter man där i sin egen lilla värld och funderar över högt och lågt. Jag lyckades dra mig ur min lilla drömvärld tillbaka till verkligheten efter en låång stund. Gick till bussen men som tur var så åkte farmor&farfar precis förbi med bilen. Följde med dom hem ett tag, farmor ska nämligen operera sig imorgon. Hon var jätte nervös. Visserligen är det ingen allvarlig operation men det är klart hon blir nervös. Det skulle jag ha blivit! Mammsen och jag åkte hem och där började plugget som jag nämnde.

Nu ska jag ner till köket och göra en stor kopp te! Puss så länge:)

Inga kommentarer: