lördag 7 februari 2009

Hejsan. Just nu sitter jag hemma hos amanda med hannsN. Vi ska väl börjar göra oss ordning snart för klockan åtta måste vi vara färdig fixade. Då börjar ju melodifestivalen för sjutton! Ska bli kul och se vad som erbjudas iår. Nog om de, är säkert tillräckligt töntig som ens nämner melodifestivalen i min blogg enligt vissa.. men de tycker inte jag! Jag gillar de starkt! Och som tur är, så gillar även min vän amanda de, great!
Jag lyckades välja kläder till ikväll tillslut. Det fick bli "den lilla svarta" som jag köpte igår i Sthlm och ett litet rött bälte till de. Duger i krig.
Jag är fortfarande otaggad.. vill bara sitta hemma o mysa..
Anyway ska göra min i ordning nu. Har kameran med mig så ska dokumentera kvällen!
puss

du är för bra för att vara sann, vet du de?

Inga kommentarer: