lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag

Valentine day's today! Vaknade riktigt tidigt trots den sena kvällen igår. Åt allahjärtansdagfrukost med familjen. Haha, nej inte direkt men vi käkade tillsammans iallafall för en gång skull. Mamma fick en söt liten.. jag vet inte vad det är. Ett hjärta på en pinne som det står "Världens Bästa Mamma" på. Conny fick en 200gr chokladkaka! Båda vart glada, vilket var min avsikt.
Igår då. Skola och bla bla bla. Helt ointressant. På kvällen begav jag mig mot stan för att möta johanna, hanna o lina på en fika på Gränden. Vi fick sällskap av Paulina&Clara som had evarit på bio. Dem kom med tårar i ögonen. Jag vill verkligen se "I Taket Lyser Stjärnorna" Det kommer. Det kommer.. Vi fikade i ca. 2 timmar sen åkte vi till Gidde och träffade några gamla vikängbarn! Trevligt trevligt förutom alla omständigheter som tillkom under kvällen..
Det märktes att det var fredagen den 13:e igår!
När jag kom hem somnade jag så fort jag la huvudet på kudden.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan äta lunch. Vi får se vad kvällen bjuder på. Förhoppningsvis bjuder den på en Johanna och fest. Eller film mys, kanske fika. Vi får la se. Önskar alla en mysig alla <3 dag iaf! Puss så länge:)

Inga kommentarer: