måndag 2 februari 2009

Nu ska jag ta tag i mitt bloggande igen.
Jag drar ett stort steck över tiden som precis har passerat.
Nu börjar en ny era. Mitt alldeles egna år. The year of 2009! (-januari)

Dagen till ära, är så mycker som en måndag. Och vad har jag hunnit uträtta idag då.. låt se..
Vaknade och åt frukost med farmor&farfar. Sedan gjorde jag mig ordning. Fick skjuts till skolan, tack o bock! Sedan rullade dagen på som vilken måndag som helst. Efter skolan åkte jag hem och byte om till träning som var mellan 5-6. Har nämligen börjat ragga/dancehal igen. Steg 5 eller 7.. är inte helt 100.
Efter träningen åkte jag hem till käk&dusch.
Mycket skönt.
Som vanligt så ringde telefonen och där satt jag fast i säkert en timme. Var tar all tid vägen? Och en fråga som jag har ställt mig x antal ggr är.."vart fan tog januari vägen?" Den som kan svara på den frågan borde få nobelpriset!
Nu ropar min mor, för säkert 10:e gången, att jag ska sova. Borde nog lyda henne trots allt..
Cya!

Inga kommentarer: