torsdag 5 februari 2009

Torsdag

Två dagar i rad har jag somnat direkt när jag kommit hem. Sover en eller två timmar sedan sitter man fastklistrad vid datorn till sent på natten. Inatt somnade jag klockan 2.. och imorse gick jag upp klockan 6.. Ja, jag somnade i skolan! På engelskalektionen som alltid är så enormt tråkig så knappade jag in ett par minuter. Det är lite facinerande hur skön skolbänken kan vara! Resten av dagen bestod av hål, lektioner och tripper ner på stan. Träffade nämligen ida efter skolan och vi kika runt på stan. Träffade massa folk som man inte har sett på ett bra tag. Bl.a Catja, saknar dig stumpan. Vi måste ses snart.
Vid 3 drog jag mig till friskis och gymmade. Mamma hämtade mig och även där, i bilen, somnade jag.. Vi kom hem, jag åt, sen somnade jag igen..
Jag gissar på att Madeleine kommer vara vaken läänge inatt igen!
Igår då(onsdag). Jag slutade supertidigt! Klockan halv 12. Då drog jag, amanda och hanna x2 till mogoliska och käkade. Satt där i två timmar och bara moffade mat. SÅ GOTT! Efter det så gick vi på stan ngn timme, jag inhandlade en kjol(kors i taket!!) Åkte hem med mami sen somnade jag, som sagt.
En underbar sak är att imorgon är det FREDAAAAAAAAAAAG! Hur härligt är inte de då? hihi. blir helt glad när jag tänker på helger. Jag hoppas på ännu en rolig helg. Vit, men rolig!
Nu ska jag dyka ner i geografiboken. Ha de bäst!
Puss

Inga kommentarer: