torsdag 4 december 2008


Torsdag dåra. Roligt i skolan idag faktiskt. Fast det började med att jag försov mig imorse, ovanligt, nej. Sen när jag gick ut så upptäckte jag att det snöade utav sjutton! Herregud. Det var helt vitt. Skit fint. Jag såg alltså ut som en levande snögubbe, och snögubbar älskar jag. Det är min grej. Fast just snö gillar jag verkligen inte. Idag vid 12, om jag inte minns fel, gick brandalarmet på skolan i Hallskolan. Det var någon idiot som hade smällt en smällare i ett skåp. Hela matsalen var rökfylld, aja finns idioter överallt. Så alla fick utrymma skolan. Det var helt blött och jag frös som fan. Sen efter kanske 10 minuter fick vi gå in igen och då hände det. Jag ramlade mitt i slasket! FYFAN, jag som redan frös och va blöt. Och det värsta var ju att det var helt
tjock med folk på skolgården så alla såg mig. Hehe. Tur att jag inte kan bli generad!;)

Skolan rullade på och sista lektionen slapp vi. Tack gode gud! Hade skitbråttom till friskis. Tränade och duschade sen drog jag ner till stan för att köpa klänningen som jag had hängt undan. Men den va inte kvar?! Jag som var kär.. Det kommer säkert fler..
Jag åkte hem och käkade sen drack jag te och kollade film. "änglarnas stad" eller "city of angels" vilket du vill. Filmen är riktigt bra, sorglig men bra. Jag ska nog ta och sova snart. Jag är faktiskt trött och klockan är bara halv 11. Mycket bra Madeleine!

Längtar tills imorn. Inte till skolan, verkligen inte till skolan;) Men efter skolan ska jag till stan en snabbis sen hem till Ida. Vi ska fixa käk och göra oss iordning sen dara vi nog på fest. Najsnajs. Men jag måste tyvärr ta det lite lugnt med det goda. Ska nämligen upp klockan 8 dagen efter och flytta! Längtar, men samtidigt inte. Pallar inte skriva mer. Vi hörs, längta inte ihjäl dig..

mr is looking good today.

XOXO/hammarström

Inga kommentarer: