tisdag 16 december 2008

Vaknade klockan tjugo i åtta. Mamma hade "glömt" ställa klockan. Typiskt. Jag skulle till skolan var min tanke när jag slog upp ögonen. Den tanken försvann dock snabbt såfort jag försökte ta mig upp ur sängen. Jag Försökte verkligen. Men de gick inte. Jag har nog aldrig haft såhär ont någonsin. Mamma kom till min med en alvedon, en ipren och två penicilintabletter sen somnade jag om. Vakande runt 12 igen av att mamma ropade att jag var tvungen att äta. Vill inte ha mat. Har tappat matlusten helt. Och de som verkligen SUGER är att jag är frisk som en nötkärna i resten av kroppen förutom min ljumske. gah. Orkar inte sitta hemma ännu en dag. Imorn SKA jag till skolan. Så äre bara!
Jag kollade nyss klart på Dirty Dancing. Åh så bra, speciellt "Johnny" raorw.
Jag har absolut ingen aning vad jag ska göra nu, typ gå o dö? Fårse jag är handikappad för tillfället så jag dör väl i min säng. PussPuss.
miss u
XOXO/madelutsk

Inga kommentarer: