måndag 29 december 2008

Nyårsfirandet 2008


Snart är året slut. Ännu ett år har gått. Helt cp.
De känns som igår då jag satt hemma framför datorn och fyllde i mitt gynasieval.
De va ju igår som jag åkte till kloten med klassen för ett sista dygn tsm.
De va igår som jag åkte till turkiet och gled på stranden hela dagarna.
De var definitiv igår som skolan började igen på Rudbeck!
Jag har ingen aning var dagarna tar vägen. Till nått onödigt skit är jag het säker på. Saker man glömmer redan nästa dag. Saker som sakna värde totalt.

När nyår kryper sig närmare börjar jag noja. Som med julen. Dagen efter nyårsafton, nyårsdagen alltå. Oh, vill inte ens tänka tanken då väntar ett helt nytt år. Alla blir glada o säger god fortsättning men jag vill tillbaka till 200?, vad de nu var.. Tryggeheten i de att jag överlevde hela 2008. Jag kommer definitivt vilja ha tillbaka det gammla året.
O vad jag deppar. Ska jag berätta lite om min, helt ovärda, dag kanske?

Vaknade tidigt av min älskling johan palm som sjung poison. Åh. Drog mig upp i duschen var jag stannade den närmaste halvtimmen. Något so jag verkligen uppskattar är när man precis duschat klart och går ur duschen ut i de ångande badrummet och det ryker om hela kroppen. Åh, känslan går knappt att beskriva. Sen självtorkar man. Handdukar är överskattade! Jag riktigt längtar tills imorn då jag får hoppa i & ur duschen. Nog pratat om mina duschvanor. Efter de käkade jag o fixade mig. (Låter som en fjortis men de skiter jag fullständigt i) Jag o mamma åkte till stan o där mötte jag johanna, patrik, lina o hanna. Hade en heldag på stan o vi inhandlade allt inför nyår. Klänning o rubbet. haha. O jag säger att jag tycker nyår är överskattat. Jaja. Efter stan drog jag o johannis o solade på solstudion. Mkt skönt men MKT varmt. Herre min gud.

Nu är jag hemma. Har käkat o så "chillat". Imorn taggar jag för stan & sedan kanske de blir att åka grillor med tjejerna! HAHA. Alla bambisar på en o samma is. Vi får väl se hur de slutar. Jag uppdaterar om jag lever!

Förstår inte ens att jag skriver den här meningen i min blogg men..

"GOD FORTSÄTTNING"

/M

Inga kommentarer: