söndag 7 december 2008

Fredag..
Ajaj, försov mig idag igen. Dålig vana? This have got to end! Jag kom iallafall till skolan, det var tillräckligt bra tycker jag själv. Idag var den första avsnitet av Julkalendern. Haha. Jo det handlade om Tomteland som det gick dåligt för pga. tomten som var deprimerad. Tomtemor hade nämligen lämnat honom. Tack vare de så missase vi en del av geografin. Sedan vare väl dans i 3 timmar. Kom på en hel dans, bra jobbat! Efter skolan åkte jag hem till Ida. Vi fixade käk och gjorde oss redo för kvällen. Vid 9 åkte vi ner mot stan & mötte upp Johanna och Lina. Satt på stugan med några ett tag tills bussarna kom. Sedan åkte vi till emil. Va väl helt okej där men inget speciellt. Vid 23-tiden skulle jag och Ida till skultuna men vi missade bussen, smarta som vi är. Vart riktigt lack för Ida tvingade mig att gå på ett väldigt lerigt ställe. Jag hatar verkligen att ha smutsiga skor! Det ser så ovårdat ut. Om man t.e.x. sitter på bussen o så kommer de in massa folk på som har helt leriga och smutsiga skor så ser det enormt slitet ut. Vet inte varför jag tycker de, bara är så. Hur som helst vart vi så illa tvungna att dra nedåt stan för att möta upp tjejerna igen. Åkte till en kille på efterfest på hemdals o va där till ca 3. Va inte så himla glad att vi gick hem så sent för jag skulle nämligen upp klockan 8 dagen efter..
Men fredagen va bra på sitt sätt.
XOXO/madelutsk

Inga kommentarer: