onsdag 3 december 2008

Nej, nu får det räcka! Jag gör en snabbrepning genom helgen.
-------
Fredag, äntligen älskade fredag. Ett stort minus till skolan som lagt vårat schema till 15.50 på fredagar. Orkar väl inte dans i 3 timmar.. Och på dansen trillade jag i stentrappan och slog i smalbenet. Ajajaj, fick största bulan på typ 5 sekunder. Haha. Har aldrig sett något värre. Fick sitta sista timmen med en stor ispåse på mitt lilla ben.. Stackars mig!
Efter dansen drog jag till min kära farmor&farfar. Nu va köket helt klart. Och attans va snyggt det blev. Lite ljust kanske, men fräscht. Jag käkade där, godaste maten som vanligt. Min farmor är mästerkock. Jag gjorde mig iordning sen bar det av mot Krista's place. Alla girlsen möttes på bussen, och tro mig, jag krigade för att hinna med 21.01 bussen mot gryta! Väl på gryta centrum mötte Krista, Linda, Andreas och Sonny oss. Tyvärr drog S på en gång.. Så alla tjejerna och Andreas drog hem till K. Fast jag tror inte att det gick någon nöd på honom, ensam kille.
Väl instalerade började "jag har aldrig" och jag hade faktiskt aldrig kört de! Så det blev en invigning av det. Och det var för kul. Det är ungefär så mkt som ni får reda på om Sp1B's klassfest. Ska ej gå in på detaljer.
Lördag.
Dagen efter, ja percis, dagen efter. Inget man längtar till direkt men den gick helt okej. Min mor hämtade mig och vi åkte heeeem. Hem ljuva hem. Softade hela dagen tills jag drog till stan & mötte johanna. Vi träffade olika folk under kvällen men jag var så himmlans trött så jag ringde Conny så åkte jag hem(a) drack min drog i mängder.
Söndag.
Var död, verkligen helt död. Sov till 2 halv 3. Hade noll koll på tiden. Fixade lite med mitt jävla rum som aldrig tycks bli klart. Jag målade nå skydds saker. Väldigt jobbigt enligt mig! Huvudet sprängde så min drog för dagen vart alvedon.. Skola dagen efter. Tror du jag var taggad? Nej!
XOXO/mmmadeläään

Inga kommentarer: