måndag 15 december 2008

Vad ska man säga om denna dag? Finns inte många ord. Vaknade runt 9 av att mamma ringde till sjukhuset. 10.20 fick jag tid. Kom något försent, inget ovanligt när mor&dotter hammarström ska passa tiden. Vi gick fel och fick springa runt på massa jävla avdelningar. Smärtan blev bara större och större. Tillslut kom vi rätt och jag gick in till doktorn. Hon, min doktor, var jätte trevlig. Hon undersökte mig och konstaterade att det inte fanns något att göra för tillfället. Jag fick ta några blodprover och sedan fick jag ett recept på penicilin o en ny läkartid.
Vi åkte hem o vid det här laget hade jag så ont att det tårades i ögonen för varje steg jag tog. Hemma så la jag mig i soffan, tog medicin o alvedon och kollade på Mamma Mia. Resten av dagen har jag inte gjort ett smack. Jag har bara klagat över hur ont jag har. Fifan vilken mes jag är. Usch. Och tråkigt har man oxå, måste komma till skolan imorn! Man tycker att skolan är skitdryg men när man ligger hemma en he dag så inser man att de ändå är värt att gå till den "hemska" platsen. Som sagt, jag ska till skolan på ett eller annat sätt. Jag går med kryckor om jag så måste!
Nu ska jag sluta deppa och rycka upp mig. Fast det känns ovärt.. En positiv sak är ändå att på fredag slutar vi! Kan de bli bättre?
Pusspuss hejdå. /XOXO Madeleine

Inga kommentarer: