tisdag 9 december 2008

Jag är ensam hemma, och just nu ligger jag i min säng i mitt rum. Det är nästan helt mörkt, det ända ljuset kommer från min dator. Det ända som hörs är Jeff Buckey's härliga Hallelujah. Jag är totalt avslappnad. Ganska lätt att förstå va.
Min dag har varit normal. Inget speciellt bra eller dåligt har hänt. Det har varit en sådan dag som jag kommer gömma bort om en vecka. Men de gör inget.. Det har bara varit en helt okej dag. Den började med att jag ställde alarmklockan på snooze i över en halv timme. Jag hyllar den som kom på snoozet! Det är min höjdpunkt på morgonen, inte för att mornar brukar ha någon särskild höjdpukt men snoozet får bli min! Det känns som att man sover i flera timmar mellan dom 9 minuterna som alarmet går igång. Jag brukar inte bry mig om ljudet från alarmet men när min mamma börjar skrika "MadeleEEEEine" så får jag nog. Gick väl upp fixade mig. Inget vart som jag ville idag. Plus att jag knappt hann käka frulle. Hann inte göra te! Oh, min morgon var definitivt förstörd. I skolan så somnade jag på första lektionen, två ggr t.o.m. Inget te = trött madeleine. Så efter lektionen vare raka vägen till caféterian för te. Efter de vart jag mig själv igen. Och efter de hade jag bara en lektion kvar. Slutade 11 idag. Kors i taket! Hur skönt som helst, slapp stressa till idrotten o grejer. Efter vi käkat drog jag elin o madde ner på stan. Jag inhandlade massa julklappar, men har fortfarande lite grejer kvar att köpa. Oh jag tycker de är så kul att handla presenter till andra. Speciellt killar. Hade jag haft pojkvänn nu så hade jag vetat precis vad jag skulle köpt til honom. Tänkte först köpa de till pappa men att känna honom lukta så gott skulle bara bli fel, haha!


Precis när jag inte orkade mer så ringde mamma o sa att vi kunde åka hem. Skönt. Väl hemma så käkade jag sen fastnade jag, som vanligt, framför datan. Måste egentligen plugga men vi får se. Hehe, jag orkar verkligen inte! Måste iaf kila nu:)


your beautiful


XOXO/Madde

Inga kommentarer: