söndag 7 december 2008

Söndag.
Jag måste bli bättre på att uppdatera på rätt datum osv. Its a mess! Blir bara ett kort inlägg. Min söndag, som är 2a advent för er som inte visste de, har bara varit mys hela långa dagen. Jag gillar egentligen inte söndagar men idag har de bara varit skönt att inte bry sig om någonting. Ingenting att gå upp till. Bara skita i allt och ta dagen som den kommer. Min dag började med en riktigt god frukost med familjen. Mamma är så glad att jag är hemma nu och det märks för så fort hon får tillfälle så kramar hon och pussar på mig.
Resten av dagen har bara varit seg. Men jag har faktiskt lyckats att baka både lussebullar och pepparkakor. Och lussebullarna vart riktigt lyckade måste jag säga! Annars så har jag försökt att titta på en bond-film men datorn tog över mitt intresse. Så vart de med de.
Nyss käkade jag middag. Rikigt gott faktiskt, tyvärr så åt jag inte så mkt. Kanske hade något med alla lussebullar jag åt innan(a)
Nej nu ska jag.. Jadu, vet inte vad jag ska göra. Men skriva mer ska jag iallafall inte göra.
XOXO/madeleine

Inga kommentarer: