måndag 4 oktober 2010

gosig kattunge♥

Vi i min familj "har haft katt" ända sedan jag kan minnas. Med "" menar jag att vi har haft utekatter(som egentligen inte är våra) men som vi har matat hela tiden. Eftersom både mamma & jag är superallergiska så går det inte att ha innekatter:(
I sommras fick "våran" katt Sara 4 kattungar. Supersöta, men eftersom dom bor ute så är dom inte så jätte tama. Dom är omkring oss och går in och ut när dörrarna är öppna men man får knappt klappa med dom. 2 kattungar har vi lyckas sälja och dom har det bra nu men 2 små sötisar är kvar hos oss. Igårkväll så kom den svarta kattungen fram och var jättegosig. Man fick klappa och gosa med honom. Idag var det likadant. Han är så himla gosig! Jag älskar verkligen katter och att jag är allergisk är så himla typiskt:(

Inga kommentarer: