lördag 11 september 2010

Myskväll med tillbehör

Kvällen spenderades i goda vänners sällskap. Te i massor, kladdkaka med grädde och popcorn. Och massa prat om allt. Det är det perfekt receptet för en tjejkväll.
Igår var det sanna som bjöd över oss till sitt mysiga hem och jag fick för första gången träffa Tyson. Min prins har fått konkurens kan jag säga.. Är nog kär i Tyson. Dock blev jag verkligen allergisk men vet inte mot vad. Inte mot Tyson, det går inte, för jag ska ha en liten Tyson själv sen. Har bestämt mig. Inte allergisk mot hundar. Inte allergisk mot hundar..
Vaknade med en trött prins berdvid mig. Båda helt slut. Känns nästan som en liten baksmälla. Världigt konstigt.
Undra vad dagen har ett erbjuda, vädret är grått och trist. Ingen lust till något. Blä. Kanske träffar tjejerna ikväll. Vi får la se.
Puss

Inga kommentarer: