torsdag 2 september 2010

Håltimme och måsten


Jag känner mig otroligt uttråkad. Inte så konstigt beroende på att jag har en låång håltimme. NU sitter jag även och funderar på allt jag vill göra. Jag vill ha körkortet fixat och bil. Jag vill åka till Stockholm och shoppa. Jag vill klippa och slinga mitt hår. Jag vill köpa massa nya kläder och smycken. Jag vill/måste köpa höstskor. Förslag? Jag vill vara ledig och åka utomlands. Jag vill, jag vill, jag vill.. Ändå sitter man här och gör ingenting. Jag had kunnat åkt ner på stan nu på min håltimme och klippt mig på någon drop-in salong. Jag kunde kollat på skor m.m. Jag hade ledig tid men vad gjorde jag med den? Jo jag satt och facebookade och kollade in Blondinbellas senaste inlägg..

Helt värdelöst, jag vet. Igår slutade jag iaf tidigt, riktigt skönt! Eller sluta och sluta, jag gick och jobbade. Men det var bara 3 timmar, för jag började känna mig febrig och hade ont i halsen. Jag tog bussen till farmor och farfar och där var mina små änglar. Vi bakade äppelkaka och hade en jätte mysig eftermiddag. Jag mådde helt plötsligt bättre. Älskling och hans mamma hämtade mig och väl hemma blev det en lång och behövlig myskväll. Jag somnade redan kvart i 10-10 tror jag. Kände mig utvilad imorse när jag vaknade. Idag har jag jobbat från 7(på morgonen!!) gått i skolan sen 11, ätit korv på macken haha och slutar om 2 timmar. En lååång dag.

LÄgger upp en bild från äppelkaksbaket senare ikväll.

Tänk va skönt att komma bort till värmen nu.. det var bara 6 grader imorse!

Puss

Inga kommentarer: