söndag 29 augusti 2010

Lugn helg

Jag känner mig utvilad och lugn. Taggad för veckan som ska komma. Min helg har varit lugn. Den första helgen på länge som jag inte festade. Eller, jag var på fest i lördags, men jag drack inget! Vill verkligen bli frisk nu så jag låter mitt penicilin göra sitt underverk ifred. Men jag måste säga att jag smakade det godaste vinet någonsin av en tjej Johanna på festen. Det var säsongsvin från Sverige och det var alla goda bär i som hallon, jordgubbar och smultron. Hur gott som helst!
Jag och Adam hade inte setts på hela veckan så vi åkte hem rätt tidigt och mös framför tv:n.
Vad finns det mer att skriva om? Jo jag och farmor var ner på stan i fredags och kollade på balklänning. Snacka om att vara ute i god tid haha. Men det är lite av en barndomsdröm att få prova massa olika klänningar och vissa är helt fantastisk vackra! Men det kostar att ligga på topp. Den finaste av dom alla kostade, så klart, 4500:- Vilket jag inte vill lägga ner på något som jag förmodligen kommer använda en gång. Ska kolla imorgon igen. Vi får väl se hur det går.. Snart kommer Adam och jag måste packa inför imorgon.

Puss

Inga kommentarer: