måndag 4 maj 2009

Im back in the game

Jag har nog den bästa ursäkten till att inte upptaderat bloggen något på sistone. Jag har inte haft tid, eller jag har haft bättre för mig.

Ett tag vart bloggandet som ett beroende och ett tag kändes det meningslöst. När jag bloggar är det inte för jag känner att jag har något viktigt att meddela eller påpeka, det handlar bara om mig och mitt liv eller hur, och det i sig kan inte vara så himla intressant..

Orsaken till att jag inte haft tid över är nog att jag har fått världens mest underbara tidsfördiv. Adam. Snart två månader, två helt underbara månader, har jag spenderat med min Adam nu. Och jag blir bara mer kär för varje dag som går. Vi kanske hatar kärleken när den inte finns runtomkring oss men när vi väl har den, åh. Adam, du är det bästa jag vet!!

Men det har självklart inte bara varit därför utan jag har pluggat, träffat mina vänner from time to time och sovit faktiskt. Det låter tråkigt, jag vet, men jag njuter faktiskt just nu.

Det är bara en knapp en månad till skolavslutningen nu. Jag kan meddela att jag redan


inhandlat klänning till det "speciella" tillfället! Den är übersnygg, längtar nästan till det att jag får ha den på mig..

Vad händer mer då. Jo jag har skaffat jobb! Eller jobb o jobb. Jag tvättade fönster idag på en förskola. Det gick bättre n förväntat och fönsterna nästan bokstavligen glänser nu. Jag har en liten take att starta ett företag nästan. "Madeleine's försterputs!" haha


Just nu då, ikväll, ska jag träffa johanna&lina för en gåmgs skull. Får se vad vi hittar på, men det spelar faktiskt ingen roll. Huvudsaken är att vi träffas.


Nu väntar dusch och mat för min del. Vi hörs imorgon?-i hope so!


/madeleine

Inga kommentarer: