söndag 11 januari 2009

Min helg har varit perfekt. Mys till tusen med bästa.
Igår(lördag) fyllde farmor år så jag fick skjuss dit av mamma. Mina bäbisar, Tilde o Engla, va där. Även pappa o Inger. Trevlans. Mindre trevligt var väl mängden mat man tycker i sig varje gång hos farmor&farfar. Oush, paj o sallad o dricka o bröd o tårta tills man spyr. Men men det är smällar man får ta.
Efter allt om o men så åkte jag till Lina för en mys kväll. Vi köpte godis o pratade ut om alla tråkigheter. TACK FÖR DU FINNS ÄNGEL! Sedan vart de jumpstyle som tusan. Haha för bra vi blev! O jobbigt vare måste jag meddela. Vid halv 12 gick vi ut o möte alex & viktorY
Jag åkte hem vid halv 2 sen sussade jag.
Idag(söndag) vaknade jag tidigt och käkade frulle sedan fix o ner på staden för att träffa lina o min saknade unge Johanna! Satte oss på gränden o pratade. sen vart vi hungriga o käkade pizza. Mamma hämtade mig o nu sitter jag här. Ska börja plugga. Måste plugga. Vill verkligen inte plugga..
---------------------
finns inga ord. viktorY

Inga kommentarer: