onsdag 21 januari 2009

Summer of 09

Jo så här ligger det till. Magalf-planerna, dom sprack. Helt åt helvette. Fan.
Men inget depp för de! Jag tänkte direkt TYLÖSAND! Skönt med sverige-sommar o min favvisar. Tänkte att de är bra att vara ute i god tid o checka in campingen.. Hittade det jag letade efter men innan jag stängde ner, njöd och belåten, så kollade jag reglerna. Då slog det mig. "Under högsäsongen har campingen 23 års åldersgräns utan målsman" Det blir väl ännu en fet jävla suck. Jag orkar inte med alla föräldrar och åldersgränser. Vi börjar komma upp i åldern då man klarar sig själv mer och mer. Sommaren betyder inte längre semster med familjen och "vila upp sig". Nej, det är på sommaren det ska vara sjukt roligt varje dag, bada och grilla med alla sköna människor(ej familj) och party all nigth long! är det inte någon som håller med? Men det som händer är att vi får stanna hemma, ingen utlandsemester, campa kan man inte heller göra, vi är ju för unga och party blir det väl, men hemma i v-ås liksom? Inte för tagg på de..
Men nu kommer dom 2 sista alternativen för min sommar. Språkresa till Malta - känns lite oldschool. Kommer förmodligen omringas av endast 93 men shit the same. Den fjärde och sista planen är Peace and Love. Ska lilla jag till den festivalen? Det där är bara sånt som man läser om och hör historier om.. Att åka dit, på riktigt. Det kommer bli galet iaf. Men jag lever bara ett liv, med min lever så! haha.
Det känns trots allt en aning mobbat att jag snackar om mina sommarlovsplaner redan nu.. Det är bara januari än lilla gumman, ha! Anyway, jag får längta tills helgen istället. Vilket jag redan gör i massor!! Imorgon blir det skola som vanligt sen hem till pappa och säga hejdå o så för dom åker nämligen till Thailand på fredag. Avundsjuk är jag verkligen. Men dom förtjänar de, så önskar väl bästa resan till dom. Åh magaluf...

1 kommentar:

Anonym sa...

vad roligt det låter att dra till Magaluf å ja vill också åka iväg fast till Teneriffa, var där förra våren på sportlovet de va riktigt nice. hoppas ni kommer iväg.