fredag 9 januari 2009

the friday cock!

Fredag hela veckan. Jo så borde det självklart vara. Älskar fredagar då det är den dagen man bara tar det lugnt på kvällen trots att man är ledig! Man kan somna framför Tv'n och inte behöva oroa sig för att man inte vaknar av alarmet dagen efter. Min fredag har varit speciell.
Började med skola, sket totalt i hur jag såg ut idag. Myskläder o toffs! De e najs ibland. Lektionerna gick väl helt okej, fick reda på två betyg av arbeten. Vg++++ på ena o MVG på andra. Greeeaaat. Sista lektionen var dans i 3 timmaro den här lektionen satsade jag verkligen. Om det var roligt också. I slutet av lektionen hade vi oförberett prov, vilket inte gjorde mig så mkt. Hellre de än att behöva plugga till ett prov. Det gick faktiskt riktigt bra blir väl full pott på det oxå;)! Jag var iaf helt slutkörd när mamma hämtade mig efteråt. Vi åkte hem o städade hela huset. Jag hade extremt mkt energi kvar i kroppen trots att klockan var framåt 5. Efter städningen så vart det dusch, käk o fix. Sedan drog jag mig till älsklingslina. Efter en stund gick vi till viktor, där va oxå alex. Kikade på Arn o sen Full Frys. Jag lovar o svär att full frys är den ROLIGAST FILM JAG NÅGONSIN SETT. Det är helt sjukt. Jag skrattade så jag fick kramp i magen.
Tiden går fort när man har roligt så klockan vart 12 o lina&alex gick hem. Jag o viktor kikade lite på tv sen åkte jag hem.
Planerna för imorn=den som lever får se!
puss på min viktor<3
XOXO/madde

Inga kommentarer: