torsdag 22 januari 2009

Engelska prov idag, gick skitbra. I must say, that I'm very proud of myself! Haha, nog av min kakkiga engelska. Dagen flöt väl på som vilken dag som helst. Efter skolan fick jag skjus av farmor&farfar till pappas place. Tänke kika förbi och säga hejdå innan dom drar imorn men troru någon var hemma? Såklart inte. Satt där o väntade på mamma, vi skulle träna. Tror du vi tränade? Såklart inte. Haha hela dagen har varit fail. Men en bra sak väntade hemma. MIN LÖN! Efterlängtad kan jag lugnt säga. Blir en snabbis på stan imorgon efter skolan. Gaaaahh pengaaaaaaaaaar(K)
Imorgon ska jag förmodligen träffa lina o johanna. mys och på lördag TAGGAR VI! åh är pepp som fan vill bara ha helg nu. men bara en dag kvar i plugget!
nu måste jag studera engelska sen blire nog en film ikväll.

SAKNAR DIG! är de svårt att fatta eller!?

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan ha blivit förväxlad med dig idag. Har trots allt samma namn! :)