söndag 18 januari 2009


Det vart en underbar helg till sist. Jag behövde verkligen det här..
I lördags så vaknade jag super sent och det var super skönt. Jag åt frukost med mamma och vi tog det lugnt hela dagen tills vid 5tiden då fick jag skjuts till ida. Vi tog det helt lugnt. Det var upplagt för en hemma kväll med film och massa strunt prat.
Vart det hemma kväll tror ni?
Nej, så klart det inte vart!
Fick ett o annat samtal om att vi SKULLE till hamre på fest. Och så blev det! Hade en riktigt skön kväll. Mysigt är nog det rätta ordet..
Klockan 9 imorse strapplade jag och ida in @ her place lagom möra o lagom fnittriga. Snackade säkert en timme tills vi somnade. Sov gjorde jag inte särskilt mkt heller. Mamma hämtade mig o vi åkte hem mot allt plugg. Just nu, försöker jag hitta på anledningar till att inte öppna antologi boken. Låter det intressant för dig kanske? hm, det gör det verkligen inte för mig! Men man måste. Jag MÅSTE få vg på det här provet för att behålla mvg i svenskan.. Känns tungt.

Nu måste jag sluta skriva o ta tag i plugget. C ya!

if only I could turn back the handsome times..

Inga kommentarer: